Dokładny opis procedury reklamacyjnej
znajdziesz w naszym Regulaminie.
Poniżej najważniejsze informacje w skrócie.
1. Jeżeli zakupiony Towar jest niezgodny z Umową Sprzedaży możesz zażądać jego naprawy lub wymiany.
2. W niektórych sytuacjach możesz także zażądać obniżenia ceny lub odstąpić od Umowy Sprzedaży.
3. Zalecamy, aby w reklamacji podane zostały następujące informacje:
- Twoje dane kontaktowe, co przyśpieszy i ułatwi nam rozpatrzenie reklamacji,
- wskazanie reklamowanego Towaru i datę jego odbioru oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń,
- określenie sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży (np. wymiana).
4. Reklamacje dotyczące zakupionego Towaru oraz wszelkie inne reklamacje związane z działaniem naszego sklepu możesz złożyć:
- osobiście pod adresem: Chmielek 236A, 23-412 Łukowa,
- pocztą tradycyjną: Chmielek 236A, 23-412 Łukowa,
- za pomocą e-mail: info@grupa-dacar.pl
5. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty jej otrzymania.
6. Ponosimy odpowiedzialność:
- za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży wobec Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta - 2 lata od chwili dostarczenia Towaru,
- z tytułu rękojmi wobec Przedsiębiorców - 2 lata od chwili dostarczenia Towaru.